Düzce Belediyesi Zabıta Müdürü Selçuk Yıldırım: “Denetimlerimiz Aralıksız Olarak Devam Edecek”

Düzce Belediyesi, “Temiz Şehir Düzce” kampanyası kapsamında şehir merkezinde çevre denetimlerini sıklaştırdı. Yere sigara izmariti ve çöp atan vatandaşlara idari para cezası uygulanırken, ceza alan bir vatandaşın “Ben zaten sigarayı bırakacaktım. Çok iyi oldu, teşekkür ediyorum.” sözleri dikkat çekti. Çevre temizliği konusunda sürdürülen uygulamaların detaylarını ve yetkililerin açıklamalarını haberimizde bulabilirsiniz.

Haz 26, 2026 - 09:31
 0  0
Düzce Belediyesi Zabıta Müdürü Selçuk Yıldırım: “Denetimlerimiz Aralıksız Olarak Devam Edecek”


Düzce Belediyesi, “Temiz Şehir Düzce” kampanyası kapsamında çevre kirliliğini önlemeye yönelik denetimlerini sürdürüyor. Zabıta Müdürlüğü ekipleri, şehir genelinde gerçekleştirdiği kontrollerde yere sigara izmariti, ambalaj atığı ve benzeri atıkları atan vatandaşlara idari para cezası uyguladı.

Şehir Merkezinde Denetimler Artırıldı

İstanbul Caddesi ve çevresinde gerçekleştirilen denetimlerde, çevreyi kirlettiği belirlenen vatandaşlar tek tek tespit edildi. Zabıta ekipleri, çevre temizliğinin korunması amacıyla ilgili mevzuat kapsamında cezai işlem uygularken, vatandaşlara çevre temizliği konusunda da bilgilendirmede bulundu.

“Ben Zaten Sigarayı Bırakacaktım”

Millet Bahçesi'nde gerçekleştirilen denetimlerde dikkat çeken bir olay yaşandı. Yere sigara izmariti attığı belirlenen bir vatandaşa idari para cezası uygulanmasının ardından vatandaş, “Ben zaten sigarayı bırakacaktım. Çok iyi oldu. Teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı. Vatandaş daha sonra sigara paketini çöp kutusuna atarak çevre temizliğine destek verdi.

“Denetimlerimiz Aralıksız Olarak Devam Edecek”

Denetimlere katılan Düzce Belediyesi Zabıta Müdürü Selçuk Yıldırım, çevre temizliğinin toplumun ortak sorumluluğu olduğunu vurgulayarak, “Düzce Belediyesi tarafından yürütülen çevre temizliği ve farkındalık çalışması kapsamında Zabıta Müdürlüğü ekiplerimizce çevre denetimi yapılmıştır. Şehir merkezinde yapılan denetimlerde yere sigara izmariti atan vatandaşlarımıza idari para cezaları uygulanmıştır. Denetimlerimiz aralıksız olarak devam edecek. Daha temiz bir Düzce için çevremizi temiz tutmayı vatandaşlarımızdan rica ediyoruz.” dedi.

Düzce Belediyesi, çevre bilincini artırmaya yönelik denetim ve farkındalık çalışmalarının kent genelinde sürdürüleceğini bildirdi.


Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenmiyorum Beğenmiyorum 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Öfkeli Öfkeli 0
Üzgün Üzgün 0
Vay Vay 0