Denizli Büyükşehir Belediyesi Dünya Yoga Günü’nde Çamlık Kent Ormanı’nda yüzlerce kişiyi buluşturdu

Denizli Büyükşehir Belediyesi tarafından Dünya Yoga Günü kapsamında Çamlık Kent Ormanı’nda düzenlenen etkinlikte yüzlerce vatandaş uzman eğitmenler eşliğinde yoga yaptı. Doğayla iç içe gerçekleştirilen programda katılımcılar nefes teknikleri, yoga duruşları ve meditasyon uygulamalarıyla hem fiziksel hem zihinsel farkındalık deneyimi yaşadı.

Haz 22, 2026 - 12:00
 0  0
Denizli Büyükşehir Belediyesi Dünya Yoga Günü’nde Çamlık Kent Ormanı’nda yüzlerce kişiyi buluşturdu


Denizli Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı tarafından Dünya Yoga Günü kapsamında Çamlık Kent Ormanı’nda düzenlenen etkinlik, yoğun katılımla gerçekleştirildi. Gölet kenarında ve doğayla iç içe bir ortamda yapılan programa, Büyükşehir Belediyesi bünyesinde açılan spor kurslarına katılan kadın kursiyerlerin yanı sıra sağlıklı yaşamı desteklemek isteyen ve yogaya ilgi duyan yüzlerce vatandaş katıldı.

Doğanın Kalbinde Yoga Buluşması

Çamlık Kent Ormanı’nın doğal atmosferinde gerçekleştirilen etkinlikte katılımcılar, kuş sesleri ve temiz hava eşliğinde yoga yaptı. Alanında uzman eğitmenlerin rehberliğinde düzenlenen toplu yoga seansında doğru nefes teknikleri, yoga duruşları ve meditasyon uygulamaları gerçekleştirildi.

Etkinliğe katılan vatandaşlar, yoga uygulamaları sayesinde zihinsel farkındalıklarını artırma fırsatı bulduklarını ifade ederken, doğayla iç içe gerçekleştirilen programın kendilerine huzur verdiğini belirtti.

“Doğanın Ritmine Ayak Uydurdular”

Yaklaşık iki saat süren etkinlik boyunca katılımcılar, şehrin yoğun temposundan uzaklaşarak doğanın içinde vakit geçirdi. Geçtiğimiz yıl da ilgi gören organizasyonun bu yıl artan katılımla gerçekleştiği, Çamlık Kent Ormanı’nın gün boyunca huzur ve farkındalık etkinliklerine ev sahipliği yaptığı kaydedildi.

Etkinlik sonunda vatandaşlar, organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirerek kendilerini doğa, sağlık ve huzurla buluşturan etkinlik nedeniyle Denizli Büyükşehir Belediyesi’ne ve Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu’na teşekkür etti.


Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenmiyorum Beğenmiyorum 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Öfkeli Öfkeli 0
Üzgün Üzgün 0
Vay Vay 0